Hihetetlen, hogy mennyi papírmunka össze tud gyűlni egy nap alatt...

Már majdnem beesteledett, de én még mindig olvasom a jelentéseket, meg aláírogatok...Biztos nem felejtem el a nevemet egyhamar!

Ma minden nyugis volt a bázison...hamarosan eljönnek látogatóban az Asgardok...végre megint beszélgethetek Thor cimborámmal!

A mai nap legnagyobb szenzációja az én kis karaoke bemutatóm volt...

 A többiek majd megfulladtak a röhögéstől!

Olyan megalázó, hogy Teal'c is nevetett rajtam...Szerintem igen is nagyon szép hangom van, még maga Britney is megirigyelné!!! Vagy Madonna?!

Mindegy, sajna a mai napról nem tok nagy beszámolót tartani asszem ennyi...

Leléphettek!

A bejegyzés trackback címe:

https://coljackoneil.blog.hu/api/trackback/id/tr70981471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása