Beszámoló!

Igen, tudom hogy kíváncsiak vagytok, hogy mit szerkesztettem az én kis új programommal! Nem sokára megtudhatjátok! Mu-ha-ha!

Ez a nap vmivel jobb volt mint a tegnapi...Új tagok érkeztek a bázisomra! Egy újabb idegennyelv szakértő! Zsuska becenévvel! Éééérdekes!

A második újjonc egy matematikus! Papa becenévvel...ez egyszerű, olyan öreg, hogy az apánk lehetne! Egy őskövület!

A harmadikok...-igen tudom, hogy ezt a szót nemigazán tesszük többes számba, de én így akarom írni! - ...szóval két hölggyel bővült a társaságunk. Az egyik egy infómániás..."rendszergazda". A másik pedig egy irodalom mániás...diplomata! Meglátjuk, hogy meddig bírják az O'Neil féle kiképzést!

A negyedik...uhh...hát a negyedik ő valójában csak fizikailag... - fizikailag? Carter rossz hatással van rám!!! Határozottan rosszal! - szóval a negyedik egy lómániákus...nem tom mi haszna, de talán még jó lesz pajzsnak! Hah...

Na jó itt van amire oly sokat vártatok íme az én kreációm! Carter feturbózva!!!!

Hát...szerintem jó lett!

Vagy a zászló túl sok?

A bejegyzés trackback címe:

https://coljackoneil.blog.hu/api/trackback/id/tr2975919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása