Katona szív vol. 1.

2009.03.14. 14:47

Bemutatom egy igencsak rossz napomat!

A fene a reggelekbe, bárcsak horgászhatnék vagy aludhatnék délig, de nekem más jutott, mert egy bázist kell vezetnem.

Még vajában az ágyikómmal folytattam tudatalatti kommunikálást… - ez nem tudom még egyszer leírni. – Szóval aludtam és egy kopogásra ébredtem.

-Elnézést uram, de már a CS-1 csak önre vár!
-Megyek, leléphet!

Az ágyam vágyakozva nézett utánam, de a megbeszélés az megbeszélés! Felöltöztem, de mielőtt kiléptem volna a tükörben megakadt a tekintetem egy fejen. Borzalmas, sajnálatos módon az enyém volt az. A hajam igencsak furcsa formákat alakított ki, egy sapkát szívesen elfogadtam volna, de nem találtam. A folyosón a szokásos arcokat figyelhettem meg. Majd lassú léptekkel megérkeztem az eligazítóba.

-Jó reggelt!

-Jó reggelt! – hangzott a válasz kánonban.

Már mindenki a helyén ült, és rám vártak. Daniel Carter mellett igen csak dühös volt. Carter olvasgatott, Teal’c pedig a szemöldökét pakolgatta az arcán. Az én helyem egy halom aktával ellátva üresen maradt.

-Akkor kezdjük el!

Az eligazítás hosszú és fárasztó, ez egy igen fontos információ! Ám szófoszlányokat elkapok belőle, mint például: veszélyes… új… fajok… lehetőségek…goa’uld…tudósok. Az utolsó szót nem hagyhattam szó nélkül!

- Nem! A bázison már épp elég tudós van, és higgye el Carter, hogy csak önt akarom megvédeni a tudósoktól!

- Uram, az oroszok nem eredményt akarnak?
-Akarjanak! Majd ön és Daniel szolgáltatnak eredményeket! Végtére is tudósok nem?
- Archeológus! – vágott közbe Daniel.
- Az is valamilyen tudós izé!
- Tulajdonképpen… talán.
- Szóval maguk így szépen hármasban elvonulnak, elvégzik a dolgukat és jönnek haza!
- Uram, bizonyos…öhm…földrajzi és fizikai hatások miatt csak két hét múlva térünk vissza.
- Hogy mennyi?
- Két hét, mivel a bolygó…
- Bonyolult szavaktól kíméljen!
- Igenis, szóval a kaput nem tudjuk majd aktiválni előbb…
- Értem, akkor miért nem várunk?
- Mert ez „szünet” periódusos.
- Igen. Szóval?
- Uram, ez a kéthetes ciklus folyamatosan ismétlődik…
- Remek, ez esetben én is magukkal tartok. Elintézem az irányítást!
Folyt köv…

A bejegyzés trackback címe:

https://coljackoneil.blog.hu/api/trackback/id/tr231001813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása