Üdv!

Ma sikeresen megmentett a CSK-2 és 3 egy bolygót a goa'uld támadástól...Sajnos nem voltam ott...Sajnos!

Hammond meglátogatott minket a farsangi készülődésben...Nem igazán látványos a készülődés...sajna. Szóval a doki és Carter kezelésbe vették George-ot. Hát...nem részletezem, hogy mi sült ki belőle...nagyon durva és megszámlálhatatlan karika járulna hozzá!

Gyorsan tábornoki rangomra hivatkozva megvédtem magam a kozmetikai támadásokkal szemben! Mu-ha-ha...

Carter és Daniel egy "kis" illetve "rövid" beszámolót tartottak egy újonnan felfedezett bolygó földrajzi kémiai és kultúrális izéiből...Nem tudom, hogy pontosan mi, mert nem emlékszem rá!

Szóval, miközben ők beszéltek számomra kínai nyelven, én rajzolgattam. Most megnézhetitek a végeredményt!

Teal'c-et határozottan reális - már megint Carter behatása - szóval elég jól megrajzoltam. Daniel morcos pofát kapott, Cartert elnagyoltam...Viszon magamat hihetetlenül jól - gonosz arckifejezéssel - ábrázoltam!

A mai napról talán ennyit...

Leléphettek!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://coljackoneil.blog.hu/api/trackback/id/tr19977984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása