Katona szív vol. 3.

2009.03.22. 16:56

Nem tehettem semmit, mivel a küldetésre kellett koncentrálnom. Az indulás előtt mindannyiunknak el kellett látogatnunk a dokihoz.

- Jó napot doki!
- Jó napot tábornok!

Elkezdődött a vizsgálódás, rettenetesen utálom a vizsgálatokat. Próbálok beszélgetni…

- A többiek voltak?
- Tael’c már korább volt, Daniellel együtt és Carter alezredes most végez.

Át kellett másznom egy másik ágyra. Kicsit furcsa szituáció áldozata lettem, mivel két nő fölém magasodott. Carter törte meg a csendet.

- Nagyon csöndes uram, történt valami?
- Igazán?
- Igen. – válaszolták kórusban.

Két nővel határozottan veszélyes egy kivizsgáláson, túlérőben vannak!

- Talán csak egy kicsit fáradt vagyok!
- Hogy?

O-ó. Ezt elszúrtam. Ez az a kifogás, amelyet a doki előtt nem szabad kiejteni. Most jön az alapos vizsgálat…

- Feküdjön le, megvizsgálom még egyszer!

Tudtam! Ekkora szerencsém lenne a pókerben! De nincs. Bárcsak egy kis támaváltás következne. Már unom a vizsgálatot.



- Amúgy mi történt a hajával Jack?
- Csak elaludtam.
- Eléggé érdekes alakot öltött. Jól áll!
- Nagyon vicces.
- Carter nem vártam öntől, hogy így hajba támad egy védtelen katonát!
- Elnézést uram, de ez eléggé hajmeresztő volt!

Nem hiszem el, na ideje a zseléhez folyamodni!

Kiviharzok a szobából…hihetetlen, hogy mekkora lett a női befolyás az állomáson. Na mindegy. A vacsora igen csak pocsék volt, majd ezen változtatni kell! A lefekvést választottam, sajnos csak két óra elteltével sikerült elérnem a sikert.

Mára ennyi…

A bejegyzés trackback címe:

https://coljackoneil.blog.hu/api/trackback/id/tr211018319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása