A mai napon az újoncok elkezdtek az agyamra menni...

1. A lómániákus csaj panaszkodott, hogy a bázisra My Little pónikat akar hozni...Mondanom sem kell, hogy azonnal útjára eresztettem...

2. Az infós csaj azon akadt ki, hogy eltűnt a pingvines plüssállata... hát nem beteg?

3. A diplomata csaj Daniellel karöltve beszámolót tartottak nekem... - és még élek?!

4. Cater már megint valami tranzdimenzionális izét készít...ami talán, ismétlem talán megvédi a földet...Ez már kb. a 3453. ilyen találmánya...A poén az, hogy eddig szinte egy sem jött be. Egyszer csak sikerül neki... - remélem nem robbantja föl a Földet!

5. A bázis matekosa bejött hozzám engedély nélkül, és a logaritmálással zaklatott...Ez kéremszépen nyílt felettes támadás! Ám...nehogy azt gondoljátok, hogy beadtam a derekam...a mi kis "tanárunk" távozott logarinyálva!!! Gonosz vagyok!!!

Remélem, hogy Papa egy ideig nyugton marad és nem lép többet az én kis birodalmamba...





Nem tudom, hogy ti, hogy vagytok vele, de én már nagyon vágyok egykis horgászásra...

Ez nem tom honnan jött, de lusta vagyok kitörölni, olyan messze van a backspace...Miért rakják ilyen messze?

A holnapi bejegyzésem izgalmas lesz...márha túlélem...végre be tudtam magam sorozni egy küldetésre...

Jack O'Neil in action!!!!

Leléphettek!

 

 

 

 

 

O

A bejegyzés trackback címe:

https://coljackoneil.blog.hu/api/trackback/id/tr91983722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sbalint 2009.03.06. 10:45:58

Ezredes!
"beadtgam a derekam" Ez mennyire szép és helyes írás? Úgy gondolom, hogy egy ezredesnek tudnia kell szépen és helyesen írnia...mit szólnak a felettesei az ilyen jelentésekhez? Persze, amennyiben ez egy elírás...nos akkor elnézését kérem.:-) de ami lehet, az legyen tökéletes.:-)
De hajrá! Csak így tovább! Ha horgászni megy, szóljon, szívesen csatlakoznék!
Üdvözlettel:
Eagle eye
süti beállítások módosítása