Igaz, hogy még csak délelőtt van, de már most halálra unom magam. A net nem tartogat nekem semmi jót. Elkezdtem letölteni egy képszerkesztő programot, kíváncsi vagyok mit tudok kihozni Carter egyik fotójából...Hmm.... - mindig is mondták, hogy hatalmas fantáziával vagyok megáldva.

Sok időm van a letöltésből....túl sok.

Hammond tá... illetve George küldött nekem egy emberkét...jobban mondva egy barna hajú öregedő félben lévő hölgyet, aki a helyes életvitelről tart előadást...

Remélem nem sejti, hogy éppen a blogomat írogatom, miközben ostoba dolgokkal traktál!

Ennél még Carter is jobb!

Ezt még visszafizetem Hammondnak...Erre esküszöm!

Meg fogok halni!

A bejegyzés trackback címe:

https://coljackoneil.blog.hu/api/trackback/id/tr66974837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása